předchozí reference
další reference
nadpis

Smyslem cross-mediální kampaně společnosti Intersnack a.s. byla prezentace nové značky bramborových lupínků Senza na českém trhu. Cílovou skupinu tvořili lidé ve věku 20–35 let, kteří žijí aktivním životem a rádi cestují. Proto jsou také příchutě Senza inspirovány světovými kuchyněmi – Francouzskou, Italskou a Mexickou. Gabbo bylo osloveno, aby vytvořilo kreativní koncept a grafické řešení pro internet. V první fázi kampaně, kdy veřejnost ještě nesměla vědět, jaký produkt či služba se za značkou Senza skrývá, jsme navrhli klikací panoramatickou hru. Zde
uživatelé hledali vtipně skryté nápovědy a pomocí nich mohli tipovat, co je to Senza. V druhé fázi již následovala microsite s odtajněním produktů a losováním výherců, kteří hádali správně. Součástí řešení byla detailní koláž pamětihodností a profesionální postprodukce obalů. 

zpět zpět na výpis referencí
úvodreference › Bohemia Chips Senza
copyright 2018 GABBO, all rights reserved